بنیاد اتریوم ۲۰ درصد از کارمندان خود را اخراج کرد
بنیاد اتریوم با هدف چابکسازی ساختار خود و تمرکز بیشتر بر اولویتهای اصلی این شبکه، حدود ۲۰ درصد از نیروی انسانی خود را اخراج کرد.
این بنیاد اعلام کرده است که در قالب یک مدل عملیاتی تازه، فعالیتهای خود را در پنج بخش تخصصی بازسازماندهی میکند تا مسیر توسعه بلندمدت اتریوم با تمرکز و هماهنگی بیشتری دنبال شود.
بر اساس اعلام بنیاد اتریوم، در این تغییر ساختار ۵۴ نفر از کارکنان این نهاد از مجموعه جدا میشوند و برای آنها بستههای حمایتی و مزایای پایان همکاری در نظر گرفته شده است. این بنیاد تأکید کرده است که کارکنان جداشده میتوانند همچنان از مسیر نقشها و پروژههای جدید به اکوسیستم اتریوم کمک کنند.
ساختار جدید بنیاد اتریوم بر پنج حوزه اصلی متمرکز است: توسعه پروتکل، زیرساختهای دسترسی، تحقیقات کاربرمحور، تعامل با جامعه و پذیرش نهادی. به گفته این بنیاد، هدف از این بازآرایی حفظ اصول کلیدی اتریوم از جمله تمرکززدایی، حریم خصوصی، امنیت و مشارکت مستقل کاربران است.
این تغییرات در حالی انجام میشود که بنیاد اتریوم طی ماههای اخیر با چند خروج مدیریتی نیز روبهرو بوده است. از جمله، هسیائو-وی وانگ (Hsiao-Wei Wang)، مدیر اجرایی مشترک و عضو هیئتمدیره بنیاد اتریوم که هفته گذشته پس از یک دوره مرخصی از سمت رهبری خود کنارهگیری کرد.

