مطالب این بخش از سایر خبرگزاری‌ها جمع‌آوری شده است و صرفا جهت افزایش آگاهی شما قرار گرفته است و لزوما به معنای تایید آن توسط چنج‌کن نیست.

بیت‌ ماین پرداخت سود نقدی به سهامداران ممتاز را تصویب کرد

شرکت بیت ماین (Bitmine) اعلام کرد که هیئت‌مدیره این مجموعه با پرداخت سود نقدی ۰.۱۰۵۶ دلار به ازای هر سهم برای سهام‌داران ممتاز سری A موافقت کرده است.

این تصمیم در راستای استراتژی‌های جدید شرکت برای مدیریت خزانه‌داری بر پایه اتریوم و گسترش فعالیت‌های استیکینگ اتخاذ شده است. این سود در تاریخ ۱۰ ژوئیه به سهام‌دارانی که تا پایان ژوئن مالک این اوراق بوده‌اند، پرداخت خواهد شد.

بیت ماین با فروش ۳.۵ میلیون سهم ممتاز، موفق به جذب خالص ۲۷۳.۸ میلیون دلار سرمایه شده است. هدف اصلی از این تامین مالی، تقویت ذخایر ارز دیجیتال شرکت و افزایش توان عملیاتی در شبکه بلاک چین است. طبق گزارش‌های رسمی، این شرکت تا اواسط ژوئن بیش از ۵.۶ میلیون واحد اتریوم در اختیار داشته که معادل حدود ۴.۶۶ درصد از کل عرضه در گردش این دارایی است.

استراتژی استیکینگ و درآمدهای عملیاتی

تام لی (Tom Lee)، رئیس هیئت‌مدیره بیت ماین در بیانیه منتشر شده در رسانه اختصاصی خود گفت:

عواید حاصل از این عرضه برای خرید اتریوم بیشتر استفاده می‌شود و درآمد حاصل از پاداش‌های استیکینگِ دارایی‌های اتریوم شرکت، به تامین مالی پرداخت سود سهام کمک خواهد کرد. ما انتظار داریم پاداش‌های سالانه استیکینگ به حدود ۲۱۹ میلیون دلار برسد.